

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Marketing /WSiP/ Podręcznik do nauki zawodu Technik Handlowiec
Dostępność:
jest
Wysyłka w:
24 godziny
Cena:
44,80 zł
44.80
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto:
42,67 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy

Opis
W wydaniu zmienionym dostosowano treści do programu nr 341[03]/MEN/2009.02.03 i omówiono zagadnienia, takie jak: rynek i otoczenie przedsiębiorstwa, ewolucja i istota marketingu, zachowania nabywców, segmentacja rynku, proces badan marketingowych, metody badań marketingowych, analiza i interpretacja wyników badań marketingowych, struktura produktu, kształtowanie asortymentu i nowego produktu, rodzaje i funkcje marki, metody ustalania cen, ustalanie cen w cyklu życia produktu, tworzenie kanałów dystrybucji, kanały dystrybucji, pośrednicy w kanałach dystrybucji, handel elektroniczny (e-commerce), istota i znaczenie promocji, reklama jako instrument promocji, promocja sprzedaży, public relation, sprzedaż osobista, znaczenie i instrumenty komunikacji interpersonalnej, planowanie i organizacja marketingu w firmie, kontrola marketingowa.
Szczegóły
ISBN | 9788302119064 |
Autor | Szulce |
Rok wydania | 2011 |
Stron | 0 |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Kraj wysyłki: