Metody i techniki TQM
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jest to podręcznik akademicki do przedmiotów: zarządzanie jakością, systemy zarządzania jakością, metody i techniki jakości, metody doskonalenia jakości, rozwiązywanie problemów jakości, kierowany zarówno do studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing oraz zarządzanie i inżynieria produkcji, jak i do wszystkich osób zajmujących się w praktyce zarządzaniem jakością. Zawiera kompleksowe i zarazem syntetyczne ujęcie współczesnych metod i technik wykorzystywanych w zarządzaniu jakością.
Autorka przedstawia syntezę problematyki podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, stanowiącą wprowadzenie do omówienia siedmiu grup metod dotyczących między innymi: klasycznych narzędzi jakości, narzędzi wspomagających zarządzanie jakością, analiz wykorzystywanych w zarządzaniu jakością, modeli samooceny przedsiębiorstwa (europejskich i polskich) oraz komunikowania się w organizacji.
Szczegóły
ISBN | 9788372078162 |
Autor | Szczepańska Katarzyna |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2009 |
Format | b5 |
Stron | 541 |