Modern brand management.

Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 27,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
27.00
Cena netto: 25,71 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Głównym celem monografii jest przedstawienie koncepcji marki oraz strategii zarządzania marką, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia elementów marki, tożsamości marki oraz promocji marki. Podstawą do przygotowania niniejszej monografii była analiza literatury obcojęzycznej wzbogacona o polskie opracowania z zakresu teorii marketingu, zarządzania, zarządzania marką, zachowań konsumenckich, psychologii i ekonomii. Głównym celem studiów literaturowych była krytyczna analiza koncepcji marketingu w mediach społecznościowych. Niniejsza monografia jest przeznaczona dla studentów zarządzania i managerów marki.

Pliki do pobrania:

Szczegóły

ISBN 9788366287709
Autor Grębosz-Krawczyk Magdalena, Siuda Dagna
Oprawa br
Rok wydania 2020
Format b5
Stron 192

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl