Wydawca
Nowości
Historia fotografii/Arkady/
Historia fotografii/Arkady/
129,00 zł 122,86 zł
egz.
OK1 - PRUSKA P8 w służbie PKP
OK1 - PRUSKA P8 w służbie PKP
135,00 zł 128,57 zł
EGZ.
Kategorie
Promocje
Szkolny słownik włosko-polski, polsko-włoski
Szkolny słownik włosko-polski, polsko-włoski
26,00 zł 5,00 zł 24,76 zł 4,76 zł
egz
Fizyka w gimnazjum 1-zadania i problemy
Fizyka w gimnazjum 1-zadania i problemy
10,00 zł 5,00 zł 9,52 zł 4,76 zł
egz
Język Polski od A do Z Repetytorium. Nauka o języku
Język Polski od A do Z Repetytorium. Nauka o języku
9,10 zł 5,00 zł 8,67 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Nawigator modelu biznesowego.55modeli,które zrewol.Twój bizne

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 69,00 zł 69.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 65,71 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 234A-5358E

Opis

Zaprojektuj innowacyjny model biznesowy!

Jeśli prowadzisz własną firmę albo pracujesz jako menedżer, z pewnością jesteś zainteresowany, jak osiągnąć ambitne cele. Niełatwo jest jednak znaleźć naprawdę wartościowe porady i wskazówki, a jeszcze trudniej dostosować je do konkretnych potrzeb własnej firmy. Dlatego właśnie powinieneś przeczytać tę książkę.
Troje autorów tego niecodziennego poradnika prześledziło najbardziej rewolucyjne innowacje biznesowe z ostatniego półwiecza. Celem ich badań było znalezienie wzorca zachowań gwarantującego sukces. Efektem jest praktyczna metoda projektowania modeli biznesowych, którą można z łatwością zaadaptować. Proponowany model został sprawdzony w codziennym życiu i jest chętnie stosowany przez firmy. Sprawdź, jak może pomóc i Tobie!

Innowacyjny model biznesowy — odpowiedź na Twoje marzenia!

Ta książka pomoże Ci odpowiedzieć na poniższe pytania:

  • Czym jest model biznesowy?
  • Dlaczego model biznesowy wymaga aktualizacji?
  • W jaki sposób zaadaptować alternatywne modele na własne potrzeby?
  • Jak posługiwać się modelami, by zrealizować określoną strategię?
  • Jak zarządzać innowacją i zmianą?

Poznasz również 55 wzorcowych modeli, w tym:

  • marketingu afiliacyjnego,
  • crowdsourcingu,
  • freemium,
  • długiego ogona,
  • marki komponentu,
  • odwróconej innowacji.
Olivier Gassmann jest profesorem na Uniwersytecie w St. Gallen (Szwajcaria) oraz dyrektorem zarządzającym w Institute of Technology Management. Był także wiceprezesem firmy Schindler odpowiedzialnym za prace badawcze. Jest autorem 15 książek oraz ponad 300 artykułów. W 2014 roku w Waszyngtonie został uznany za jednego z wiodących na świecie naukowców zajmujących się innowacjami.

Karolin Frankenberger jest adiunktem w Instytucie Zarządzania Technologią na Uniwersytecie w St. Gallen oraz szefem BMI-lab. Po uzyskaniu stopnia naukowego doktora na Uniwersytecie w St. Gallen, w Harvard Business School oraz University of Connecticut przez kilka lat pracowała jako konsultant w firmie doradczej McKinsey.

Michaela Csik jest menedżerem ds. innowacji w firmie Holcim Technology z siedzibą w Szwajcarii. Poprzednio pracowała jako starszy konsultant w BMI-lab oraz pracownik naukowy w Instytucie Zarządzania Technologią oraz Centrum Badań nad Projektami na Uniwersytecie Stanforda.

Szczegóły

ISBN 9788328326149
Autor Gassmann
Oprawa twarda
Rok wydania 2017
Format b5
Stron 423

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl