Wydawca
Nowości
Dobre obyczaje czyli w Lekkim tonie o Bon Tonie
Dobre obyczaje czyli w Lekkim tonie o Bon Tonie
24,90 zł 23,71 zł
EGZ.
Dziewczyny Moda ulicy lat 70. i 80. XX wieku
Dziewczyny Moda ulicy lat 70. i 80. XX wieku
89,00 zł 84,76 zł
EGZ.
Historia designu
Historia designu
129,00 zł 122,86 zł
egz.
Zwierzęta z kreskówek. Szkoła rysowania.
Zwierzęta z kreskówek. Szkoła rysowania.
24,90 zł 23,71 zł
EGZ.
Ładnie gram na wiolonczeli dla kl. I-III.  w.2.
Ładnie gram na wiolonczeli dla kl. I-III. w.2.
38,00 zł 36,19 zł
EGZ.
Promocje
AZ Wiedza o społeczeństwie. Repetytorium
AZ Wiedza o społeczeństwie. Repetytorium
14,00 zł 5,00 zł 13,33 zł 4,76 zł
egz
Język Polski od A do Z Repetytorium. Nauka o języku
Język Polski od A do Z Repetytorium. Nauka o języku
9,10 zł 5,00 zł 8,67 zł 4,76 zł
egz
Podręcznik motorowerzysty.Młodszego brata motocyklisty
Podręcznik motorowerzysty.Młodszego brata motocyklisty
7,00 zł 5,00 zł 6,67 zł 4,76 zł
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Dostępność: brak towaru
Cena: 39,90 zł 39.90
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 38,00 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 27EB-15132

Opis

Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i… plik banknotów! Uśmiechasz się i zastanawiasz, co z nimi zrobić…

Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieścił tę sytuację na znanej Ci ulicy. Ustalił też pogodę, porę dnia i roku. A nawet dodał zakończenie tej historii… :) Niedługo zrobi Ci też kawał: będziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego? Bo zapamiętywaniem doświadczeń i tego, skąd one pochodzą, zajmują się różne części mózgu. Dzięki temu jakiś znany z telewizji produkt możesz trzymać w ręce pierwszy raz w życiu, a jednocześnie czuć się tak, jakby był w Twoim domu od wieków. To prawdziwa neuromagia.

Neuromarketing 2.0 to efekt kilku lat wnikliwych obserwacji i analiz. Z chirurgiczną precyzją pokaże Ci, jak neuron po neuronie zdobyć umysł klienta.

  • Neurobranding. Dowiesz się, jak skonstruować nieśmiertelną i zapewniającą stabilność duszę marki oraz dać jej atrakcyjne, zmienne i intrygujące ciało – by kreować marki tak spójne i ciekawe, że nikt im się nie oprze.
  • Neurowriting - opowiadanie poruszających historii. Osiągniesz mistrzostwo w natychmiastowym motywowaniu swoich odbiorców do zakupu dzięki wplataniu w swoje marketingowe opowieści ukrytej historii rdzennej (ang. core story) i maskującej ją historii powierzchniowej (ang. surface story).
  • Neurodesign - projektowanie skutecznej komunikacji sensorycznej. Nauczysz się modyfikować zmysłowe parametry swoich komunikatów (np. jasność i kolory zdjęć, formatowanie tekstu, tempo muzyki itd.) tak, by uzyskać maksymalne efekty perswazyjne.
  • Neurolingwistyka. Odkryjesz, jak gramatyczne formy wyrazów czy związki frazeologiczne żywo wpływają na wyobraźnię odbiorców.
  • I wiele, wieeele więcej…

Szczegóły

ISBN 9788324656622
Autor Woźniak J.
Oprawa broszura
Rok wydania 2012
Format a5
Stron 227

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl