Wydawca
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 1 Podręcznik

Dostępność: jest
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 9,00 zł 9.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 8,57 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia
zawodzie technik hotelarstwa. Treści kształcenia zostały
podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących
działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię
hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych
usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw
i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych.

W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart
menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych
oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta. Treści zostały
dobrana starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone
o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych. Na podkreślenie
zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy
wymagań egzaminacyjnych.

Szczegóły

ISBN 9788371419874
Autor Duda Joanna
Oprawa br
Rok wydania 2009
Format b5
Stron 89

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl