OpenGL w praktyce

informatyka
89
PLN
OpenGL w praktyce
out_of_stock
Dostępność:
brak towaru
Cena: 89,00 zł
Cena netto: 84,76 zł
egz

Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku. Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.

Szczegóły

ISBN 9788360233306
Autor Ganczarski Janusz
Oprawa twarda
Rok wydania 2008
Format B-5
Stron 582

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

123

W Y D A W C Y