Wydawca
Nowości
Słowacki Raj trek&travel
Słowacki Raj trek&travel
44,90 zł 42,76 zł
EGZ.
Karkonosze i Góry Izerskie trek&travel
Karkonosze i Góry Izerskie trek&travel
49,90 zł 47,52 zł
EGZ.
Tatry Zachodnie trek&travel
Tatry Zachodnie trek&travel
54,90 zł 52,29 zł
EGZ.
Teoria muzyki dla bystrzaków w.4.
Teoria muzyki dla bystrzaków w.4.
49,00 zł 46,67 zł
egz.
Angular.Profesjonalne technikiprogramowania w.4.
Angular.Profesjonalne technikiprogramowania w.4.
149,00 zł 141,90 zł
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 89,00 zł 89.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 84,76 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Darmowa biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach sprzętowych i w różnych systemach operacyjnych. Jej legendarne możliwości, doskonalone od 1992 roku do dziś, znakomicie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych. Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokół niej mnóstwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń, które przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować swój własny świat w formacie 3D.

Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta książka pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różne rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki znajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami!
-Co to jest OpenGL?
-Historia i perspektywy OpenGL
-Pierwszy program
-Rzutowanie i transformacje
-Cieniowanie i oświetlenie
-Tekstury i antyaliasing
-Zaawansowane przekształcanie geometrii
-Cienie
-Odwzorowanie środowiska i nierówności powierzchni
-Rozszerzenia
-Macierze i wektory
-Język GLSL

Szczegóły

ISBN 9788328301931
Autor Ganczarski
Oprawa broszura
Rok wydania 2015
Format b5
Stron 544

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl