Wydawca
Nowości
Vademecum elektryka w.6.zaktualizowane
Vademecum elektryka w.6.zaktualizowane
89,25 zł 85,00 zł
EGZ.
Komunikacja publiczna Warszawy 2010-2014
Komunikacja publiczna Warszawy 2010-2014
75,00 zł 71,43 zł
EGZ.
Komunikacja publiczna Warszawy1990-2010
Komunikacja publiczna Warszawy1990-2010
75,00 zł 71,43 zł
EGZ.
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 89,00 zł 89.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 84,76 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni

Opis

Darmowa biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach sprzętowych i w różnych systemach operacyjnych. Jej legendarne możliwości, doskonalone od 1992 roku do dziś, znakomicie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych. Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokół niej mnóstwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń, które przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować swój własny świat w formacie 3D.

Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta książka pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różne rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki znajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami!
-Co to jest OpenGL?
-Historia i perspektywy OpenGL
-Pierwszy program
-Rzutowanie i transformacje
-Cieniowanie i oświetlenie
-Tekstury i antyaliasing
-Zaawansowane przekształcanie geometrii
-Cienie
-Odwzorowanie środowiska i nierówności powierzchni
-Rozszerzenia
-Macierze i wektory
-Język GLSL

Szczegóły

ISBN 9788328301931
Autor Ganczarski
Oprawa broszura
Rok wydania 2015
Format b5
Stron 544

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl