Wydawca
Nowości
Historia fotografii/Arkady/
Historia fotografii/Arkady/
129,00 zł 122,86 zł
egz.
OK1 - PRUSKA P8 w służbie PKP
OK1 - PRUSKA P8 w służbie PKP
135,00 zł 128,57 zł
EGZ.
Kategorie
Promocje
Język polski od A do Z. Romantyzm, Pozytywizm. Repetytorium
Język polski od A do Z. Romantyzm, Pozytywizm. Repetytorium
11,00 zł 5,00 zł 10,48 zł 4,76 zł
EGZ.
ABC języka niemieckiego - gramatyka, czasy, ćwiczenia
ABC języka niemieckiego - gramatyka, czasy, ćwiczenia
9,00 zł 5,00 zł 8,57 zł 4,76 zł
egz.
Fizyka w gimnazjum 1-zadania i problemy
Fizyka w gimnazjum 1-zadania i problemy
10,00 zł 5,00 zł 9,52 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Perswazyjny telemarketing 65 narzędzi sprzedaży i obsł.klient

Dostępność: brak towaru
Cena: 39,90 zł 39.90
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 38,00 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 574B-98635

Opis

Skrzynka pełna udanych rozmów

„Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki? To typowe błędy działającego spontanicznie telemarketera. Niestety, nie tylko powodują one utratę klienta, ale przede wszystkim mocno obniżają skuteczność pracy. A przecież to wyniki decydują o stanie Twojego konta bankowego.

Najwyższy czas coś z tym zrobić. Teraz. Właśnie tak powinno się wprowadzać zmiany w praktyce telemarketingowej — od ręki, z marszu, najlepiej dziś, by już jutro poczuć poprawę. W teorii brzmi to dobrze, ale co z praktyką? W praktyce także nie będzie trudno, jeśli tylko sięgniesz po tę książkę. Skorzystaj z doświadczeń Bartłomieja Stolarczyka, trenera i coacha telemarketerów, który o tym fachu wie tak dużo, że stworzył swoistą skrzynkę narzędziową. Jego narzędzia przydadzą Ci się na pewno, niezależnie od tego, czy telefon służy Ci do sprzedaży czy do obsługi klienta. Będą skuteczne w rękach telemarketerów pracujących z klientami indywidualnymi i tych działających w sektorze B2B. Pomogą także operatorom help desku, doradcom technicznym i konsultantom obsługi klienta w biznesie czy sektorze publicznym.

Szczegóły

ISBN 9788328312883
Autor Stolarczyk B.
Oprawa broszura
Rok wydania 2016
Format a5
Stron 208

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl