Wydawca
Nowości
Historia fotografii/Arkady/
Historia fotografii/Arkady/
129,00 zł 122,86 zł
egz.
OK1 - PRUSKA P8 w służbie PKP
OK1 - PRUSKA P8 w służbie PKP
135,00 zł 128,57 zł
EGZ.
Kategorie
Promocje
Fizyka w gimnazjum 1.
Fizyka w gimnazjum 1.
10,00 zł 5,00 zł 9,52 zł 4,76 zł
egz
AZ Język polski. Starożytność, Średniowiecze. Repetytorium
AZ Język polski. Starożytność, Średniowiecze. Repetytorium
11,00 zł 5,00 zł 10,48 zł 4,76 zł
egz
AZ Historia Powszechna. Repetytorium
AZ Historia Powszechna. Repetytorium
22,00 zł 5,00 zł 20,95 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Piksele, wektory i inne stwory. Grafika komuterowa dla dzieci.

Dostępność: brak towaru
Cena: 59,00 zł 59.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 56,19 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

Piksele, wektory i inne stwory

 

Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości.

Książka jest wprowadzeniem do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku.

Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania.

Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa.

W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości.

Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku.

Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania.

Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa.
W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!

Szczegóły

ISBN 9788301189655
Autor Żarowska-Mazur
Oprawa broszura
Rok wydania 2016
Format b5
Stron 326

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl