Pracownik call center

nauka zawodu
13.36
PLN
Pracownik call center
in_stock
Dostępność:
jest
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 13,36 zł
Cena netto: 12,72 zł
egz.
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).
Książka składa się z trzech rozdziałów:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.
Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.
 
O autorce:
Amelia Marczyńska od kilku lat pracuje jako konsultantka call center. Swoje pierwsze kroki stawiała w małej, wrocławskiej firmie. Przez ostatnie dwa lata pracowała w prężnie rozwijającym się call center jednego z banków.

Szczegóły

ISBN 9788377350065
Autor Marczyńska Amelia
Rok wydania 2011
Stron 0

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

123

W Y D A W C Y

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl