Wydawca
Nowości
Dobre obyczaje czyli w Lekkim tonie o Bon Tonie
Dobre obyczaje czyli w Lekkim tonie o Bon Tonie
24,90 zł 23,71 zł
EGZ.
Dziewczyny Moda ulicy lat 70. i 80. XX wieku
Dziewczyny Moda ulicy lat 70. i 80. XX wieku
89,00 zł 84,76 zł
EGZ.
Historia designu
Historia designu
129,00 zł 122,86 zł
egz.
Zwierzęta z kreskówek. Szkoła rysowania.
Zwierzęta z kreskówek. Szkoła rysowania.
24,90 zł 23,71 zł
EGZ.
Ładnie gram na wiolonczeli dla kl. I-III.  w.2.
Ładnie gram na wiolonczeli dla kl. I-III. w.2.
38,00 zł 36,19 zł
EGZ.
Promocje
Szkolne tablice historyczne.
Szkolne tablice historyczne.
20,00 zł 5,00 zł 19,05 zł 4,76 zł
EGZ.
Przewodnik gimnazjalisty. Chemia. Jak rozwiązywać zadania
Przewodnik gimnazjalisty. Chemia. Jak rozwiązywać zadania
11,00 zł 5,00 zł 10,48 zł 4,76 zł
egz
Atlas zagrożeń i ochrony środowiska geograficznego Polski
Atlas zagrożeń i ochrony środowiska geograficznego Polski
7,00 zł 5,00 zł 6,67 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Proaktywny telemarketing

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 37,00 zł 37.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 35,24 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 2D82-10402

Opis

Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.
Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.
Paweł Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaście lat pracował w działach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizował kryteria sprzedaży organizacji MDRT, dołączając tym samym do grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing był w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywał go do umawiania spotkań, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje”.

Szczegóły

ISBN 9788324675067
Autor Walczak
Oprawa broszura
Rok wydania 2013
Format a5
Stron 168

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl