Wydawca
Nowości
Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach w.11.
Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach w.11.
31,50 zł 30,00 zł
egz.
Wózki jezdniowe.Praktyczny poradnik do szkoleń. w.11.
Wózki jezdniowe.Praktyczny poradnik do szkoleń. w.11.
63,00 zł 60,00 zł
egz.
Woda
Woda
49,00 zł 46,67 zł
EGZ.
Stosowanie wzorców projektowychw C++
Stosowanie wzorców projektowychw C++
57,00 zł 54,29 zł
EGZ.
Wielka Ucieczka Wawelskiego Smoka
Wielka Ucieczka Wawelskiego Smoka
40,00 zł 38,10 zł
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Profesjonalna recepcja w usługach medycznych.

Dostępność: brak towaru
Cena: 46,00 zł 46.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 43,81 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

Profesjonalna recepcja w usługach medycznych” to idealny elementarz każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych.  Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Opisuje wiele ciekawych przykładów, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pracując w tym zawodzie. Doskonałe recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest dobra i sprawna praca każdej recepcji.

Książka pokazuje swoją zawartością jak udoskonalić to, co już jest dobre, oraz wskazuje ścieżkę profesjonalizacji przyjęć pacjentów.

Każda recepcja może być dobrze zarządzana. To w recepcji bije serce organizacji gabinetu i kliniki. 

 

Jeśli chcesz:

- poznać i wykorzystać przewagi rynkowe płynące z posiadania recepcji

- polepszyć komunikację z pacjentem podczas rejestracji

- wywrzeć pozytywny wpływ – psychologia pacjenta

- radzić sobie z trudnymi pacjentami, dziećmi, seniorami, nastolatkami, całymi rodzinami, pacjentami wymagającymi i kłótliwymi oraz rabatowymi

- korzystać z zasad Savoir Vivre’u

- sprostać oczekiwaniom klientów w recepcji i poczekalni

- sprawnie rozmawiać przez telefon

- odpowiadać na trudne pytania stawiane w recepcji

- pokonać trudności i udoskonalić pracę recepcji

Szczegóły

ISBN 9788392820369
Autor Szumska Magdale
Oprawa broszura
Rok wydania 2017
Format a5
Stron 134

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl