Wydawca
Nowości
Algebra i jej zastosowania
Algebra i jej zastosowania
36,00 zł 34,29 zł
EGZ.
Śpiąca Królewna (mała) Słuchowisko /Liwona/.
Śpiąca Królewna (mała) Słuchowisko /Liwona/.
9,99 zł 9,51 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 129,00 zł 129.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 122,86 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!
Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!

Dzięki tej książce:

  • poznasz fundamenty grafiki 3D — wektory, macierze i ich przekształcenia
  • zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D
  • dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni
  • wykorzystasz system cząstek
  • poznasz potencjał DirectX.

Szczegóły

ISBN 9788324674749
Autor Luna Frank D.
Oprawa twarda
Rok wydania 2014
Format b5
Stron 856

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl