Public relations w sporcie

Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 65,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
65.00
Cena netto: 61,90 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: SPORTWIN
Kod produktu: 3A9C-867D4
Pin It

Opis

Rosnce zainteresowanie sportem powoduje e niezbdne staje si prowadzenie bada nad zachowaniem podmiotów które z t sfer spoecznogospodarcz s zwizane. Z zadowoleniem mona odnotowa fakt e przygotowane zostao opracowanie skupione na jednorodnej tematyce dziaaniach public relations w sporcie.

Wysoko naley oceni to e poszczególne czci pracy zostay przygotowane przez specjalistów zajmujcych si poszczególnymi narzdziami public relations a przy tym zwizanych ze sfer sportu. Fakt e autorzy przygotowali rozdziay wedug planu dodatkowo podnosi warto publikacji. Zalet niniejszej publikacji s zawarte w niej praktyczne studia przypadku.

Mog z penym przekonaniem poleci t publikacj osobom zajmujcym si na co dzie sportem oraz budowaniem wizerunku sportu lub z jego wykorzystaniem.

Prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Szczegóły

ISBN 9788392935315
Autor Praca zbiorowa
Oprawa br
Rok wydania 2010
Format b5
Stron 325

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl