

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka w:
24 godziny
Cena:
69,00 zł
69.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto:
65,71 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy

Opis
Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.
W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.Sprawdź:
- jak nie dać się zasypać lawinie danych
- jak przekształcić dane w informacje
- jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
- jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych
Szczegóły
ISBN | 9788324643516 |
Autor | Lovett John |
Oprawa | broszura |
Rok wydania | 2012 |
Format | b5 |
Stron | 400 |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Kraj wysyłki: