Wydawca
Nowości
Zjawiska nieliniowe w tłumieniudrgań.
Zjawiska nieliniowe w tłumieniudrgań.
46,00 zł 43,81 zł
EGZ.
Renowacja mebli.Praktyczny poradnik.
Renowacja mebli.Praktyczny poradnik.
39,00 zł 37,14 zł
egz.
Ruda Śląska,Zabrze pl.miasta 1:20 tyś.Daunpol
Ruda Śląska,Zabrze pl.miasta 1:20 tyś.Daunpol
8,50 zł 8,10 zł
EGZ.
Tatry mapa turystyczna 1:50 tyś./Euro Pilot/
Tatry mapa turystyczna 1:50 tyś./Euro Pilot/
9,50 zł 9,05 zł
egz.
Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
15,90 zł 15,14 zł
egz.
*Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
*Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
15,90 zł 15,14 zł
egz.
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 54,90 zł 54.90
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 52,29 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 2778-368E3

Opis

Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.

Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.

Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.

O autorze

Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu, nieustannie ją weryfikuje w praktyce rynkowej. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing(Onepress, 2015, 2018) i Złota Strategia Marki (Onepress, 2018). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.

 

Szczegóły

ISBN 9788328342675
Autor Szczepański
Oprawa broszura
Rok wydania 2018
Format b5
Stron 340

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl