Wydawca
Nowości
Renowacja mebli.Praktyczny poradnik.
Renowacja mebli.Praktyczny poradnik.
39,00 zł 37,14 zł
egz.
Ruda Śląska,Zabrze pl.miasta 1:20 tyś.Daunpol
Ruda Śląska,Zabrze pl.miasta 1:20 tyś.Daunpol
8,50 zł 8,10 zł
EGZ.
Tatry mapa turystyczna 1:50 tyś./Euro Pilot/
Tatry mapa turystyczna 1:50 tyś./Euro Pilot/
9,50 zł 9,05 zł
egz.
Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
15,90 zł 15,14 zł
egz.
*Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
*Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
15,90 zł 15,14 zł
egz.
Morza,oceany.Atlas
Morza,oceany.Atlas
34,90 zł 33,24 zł
EGZ.
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

TTwoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Dostępność: jest
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 49,00 zł 49.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 46,67 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: One Press
Kod produktu: 523B-20341

Opis

Świat, w którym pewna jest tylko zmiana

Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.

Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.

Szczegóły

ISBN 9788328370265
Autor Żukowski
Oprawa broszura
Rok wydania 2021
Format a5
Stron 280

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl