Technologie informacyjne
informatyka
35
PLN
Technologie informacyjne
Spis treści:
EDYTOR TEKSTU MICROSOFT WORD 9 UWAGI WSTĘPNE 9 Paski narzędzi i linijka 10 Numerowanie stron 11 Marginesy i orientacja strony 12 Zapisywanie dokumentu na dysk 12 Podgląd wydruku 13 WPROWADZANIE I POPRAWIANIE TEKSTU 14 Pojęcie akapitu 14 Znaki interpunkcyjne 14 Wielkie litery 15 Polskie znaki 15 Przenoszenie kursora tekstowego 15 Kasowanie 16 Tryb wstawiania i nadpisywania 16 Klawiatura numeryczna 16 Dzielenie i sklejanie akapitów 17 Wymuszanie końca strony 17 Zaznaczanie tekstu blokiem 17 Kopiowanie i przenoszenie tekstu 18 Wycofywanie się z ostatnio wykonywanych operacji 19 Wstawianie symboli 19 FORMATOWANIE TEKSTU 21 Formatowanie czcionek 22 Zmiana atrybutów tekstu 22 Zmiana kroju czcionki. 22 Zmiana rozmiaru czcionki 23 Pełne formatowanie czcionek 24 Odstępy między znakami 26 Formatowanie akapitów 28 Wyrównywanie tekstu 29 Ustawianie wcięć 30 Pełne formatowanie akapitów 31 WYPUNKTOWANIE I NUMEROWANIE, KONSPEKTY NUMEROWANE 37 Wypunktowanie i numerowanie 37 Konspekty numerowane 44 DEFINIOWANIE I WYKORZYSTYWANIE MIEJSC TABULACJI, ZNAKI WIODĄCE 49 TABELE - TWORZENIE I FORMATOWANIE 53 Dodawanie i usuwanie wierszy i kolumn 54 Obramowanie i cieniowanie tabeli 54 Scalanie i dzielenie komórek 56 Sortowanie danych umieszczonych w tabeli 56 Przenoszenie tabel z EXCELA do WORDA 63 Obramowanie strony 64 PODZIAŁ DOKUMENTU NA SEKCJE 66 Podział dokumentu na kolumny 67 Nagłówki i stopki w sekcjach 68 KORESPONDENCJA SERYJNA 69 Listy seryjne 70 Etykiety adresowe 78 WSTAWIANIE OBIEKTÓW 79 ClipArt 79 WordArt 82 Microsoft Equation 84 Wykresy 87 TWORZENIE I WYKORZYSTYWANIE SZABLONÓW 88 TWORZENIE I WYKORZYSTANIE STYLI 90 Galeria Stylów 91 Malarz formatów 92 Tworzenie spisów treści 93 Tworzenie spisu ilustracji 95 Wstawianie przypisów 96 ELEMENTY KONFIGURACJI WORDA 97 Dodawanie ikon do pasków narzędzi 97 Domyślny folder dla plików 98 Domyślna czcionka i jej rozmiar 99 ARKUSZ KALKULACYJNY MICROSOFT EXCEL 101 UWAGI WSTĘPNE 101 URUCHOMIENIE EXCELA. 101 BUDOWA ZESZYTU 101 BUDOWA ARKUSZA 102 WPROWADZANIE DANYCH DO KOMÓREK ARKUSZA I ICH POPRAWIANIE 103 Zmiana aktywności komórek - przesuwanie wskaźnika 103 Wprowadzanie danych 103 Poprawianie 104 Kasowanie 104 Zasady obowiązujące przy wprowadzaniu danych. 104 Zmiana szerokości kolumn i wysokości wierszy 106 FORMUŁY 108 Wpisywanie formuł 108 ADRESOWANIE KOMÓREK 111 Adres komórki 111 Kopiowanie wzorów matematycznych 112 Przenoszenie zawartości komórek 113 Adres bezwzględny 113 Adresy mieszane 114 Nazwy w arkuszu 115 ZAZNACZANIE BLOKÓW KOMÓREK, WIERSZY, KOLUMN I CAŁEGO ARKUSZA 118 FORMATOWANIE ELEMENTÓW ARKUSZA 120 Liczby 121 Wyrównanie 122 Czcionka 123 Obramowanie 123 Desenie 124 FUNKCJE ARKUSZOWE 128 Wstawianie funkcji za pośrednictwem kreatora 129 Sumowanie 131 Liczenie średniej arytmetycznej 132 Zaokrąglanie 134 Funkcja JEŻELI 136 Wybrane funkcje tekstowe i operacje na datach 138 Funkcja WYSZUKAJ.PIONOWO 143 Funkcje tablicowe 146 Zagnieżdżanie funkcji 150 DRUKOWANIE 151 Konfigurowanie strony do druku 151 Uruchamianie wydruku 156 OPERACJE NA BAZACH DANYCH 157 Sortowanie 158 Sumy pośrednie 159 Filtrowanie 161 Tabele przestawne 163 WYKRESY 169 Wykres kolumnowy 169 Wykres kołowy 177 MENEDŻER SCENARIUSZY 180 Tworzenie 180 Podsumowania scenariuszy 182 TWORZENIE WŁASNEGO WZORCA FORMATU KOMÓRKI 183 VISUAL BASIC DLA EXCELA 186 MAKROPOLECENIA - OGÓLNE INFORMACJE 186 REJESTROWANIE MAKR 188 URUCHAMIANIE MAKR 189 TYPY DANYCH I ICH DEKLARACJE 190 Zmienne 192 Stałe 193 Procedury a funkcje 193 Wprowadzanie wartości i wyświetlanie wyników 194 INSTRUKCJE WARUNKOWE 197 If ... Then 197 Select Case 198 INSTRUKCJE PĘTLI 199 For Next 199 Do While 200 CZĘSTO UŻYWANE FUNKCJE WBUDOWANE 201 Funkcje operujące na datach 201 Operacje na tekstach 202 Funkcje konwersji danych i inne funkcje 203 OBIEKTY EXCELA I ODWOŁANIA DO KOMÓREK 205 PRZYKŁADY FUNKCJI 207 Funkcja Podatek2005 207 Funkcja Płeć 208 Funkcja DataUr 209 Funkcja Test 210 Funkcja KwotaSłownie 211 PRZYKŁADY PROCEDUR 215 Procedura do łączenia danych z dyskietek 215 Procedura do łączenia danych z różnych plików Excela 217 Procedura do łączenia danych z kilku arkuszy różnych plików Excela 218 Łączenie danych z Accessa w plik Excela 222 Pliki tekstowe 226 BAZY DANYCH W PROGRAMIE MICROSOFT ACCESS 234 PROJEKTOWANIE TABEL 234 Typy danych 235 Właściwości pól 236 Klucz główny 241 Definiowanie klucza głównego 241 Widok Arkusza Danych 241 Relacje 242 FORMULARZE 244 KWERENDY (ZAPYTANIA) 246 RAPORTY 248 ĆWICZENIE - BAZA KREDYTY 249 Projektowanie tabel 249 Przygotowanie formularza 251 KWERENDY 261 Kwerendy wybierające 261 Przykłady definiowania kryteriów 263 Kwerendy grupujące (podsumowujące) 275 Kwerendy krzyżowe 278 Kwerendy tworzące tabele 288 Kwerendy usuwające 290 Kwerendy dołączające 290 Kwerendy aktualizujące 292 PRZENOSZENIE REZULTATÓW KWEREND DO EXCELA 295 RAPORTY 300 APLIKACJA BAZA KREDYTÓW 307 POWERPOINT - TWORZENIE PREZENTACJI 339 WSTĘPNE INFORMACJE I PODSTAWOWE POJĘCIA 339 WIDOKI PREZENTACJI 344 Widok normalny 344 Widok sortowania slajdów 347 Pokaz slajdów od bieżącego slajdu 347 TWORZENIE SLAJDÓW W PUSTEJ PREZENTACJI 349 Slajd tytułowy 350 Listy wypunktowane 351 Tabele 351 Wykresy 352 Animacje 354 Inne obiekty 354 Zmiana układu slajdu 355 WZORZEC SLAJDÓW 355 Wzorzec slajdów 355 Wzorzec tytułów 357 Wzorce i szablony projektów 358 Tworzenie slajdów różnych od wzorca slajdów 359 EFEKTY SPECJALNE W PREZENTACJI 359 PRZYGOTOWANIE I WYPRÓBOWANIE CZASU WYŚWIETLANIA SLAJDÓW 364 Ręczne ustawianie czasu wyświetlania 364 Próba tempa - ustawianie automatyczne 365 Szczegóły
Opinie o produkcie (0) |
|