Wydawca
Nowości
Przewodnik po sztuce współczesnej
Przewodnik po sztuce współczesnej
64,00 zł 60,95 zł
EGZ.
Widmo fal radiowych.Implikacjesystemowe
Widmo fal radiowych.Implikacjesystemowe
56,00 zł 53,33 zł
EGZ.
Nieźle się zapowiadało. Jan Suzin.
Nieźle się zapowiadało. Jan Suzin.
59,00 zł 56,19 zł
EGZ.
Ciesielstwo polskie.Arkady
Ciesielstwo polskie.Arkady
69,00 zł 65,71 zł
egz.
Papiery wartościowe. Pojęcia ićwiczenia.
Papiery wartościowe. Pojęcia ićwiczenia.
22,00 zł 20,95 zł
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Totalny model sprzedaży

Dostępność: jest
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 39,90 zł 39.90
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 38,00 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: FFE1-949F7

Opis

Żadna firma nie istnieje bez klienta. Zdarza się oczywiście, że klient przychodzi sam. Zdarza się, że jest tylko jeden, za to taki, który zapewnia przedsiębiorstwu byt. Zdarzają się też firmy, które mają monopol na dany produkt lub usługę i nie muszą się starać o odbiorcę. Jednak wszystko to są wyjątki. Większość przedsiębiorstw musi naprawdę postarać się o to, by zdobyć i zatrzymać klienta. To on jest najważniejszy. To jego obsłudze muszą podporządkować się wszyscy pracownicy. Firma nastawiona na odbiorcę realizuje totalne podejście do spraw klienta - w myśl totalnego modelu sprzedaży.

Ten podręcznik pokazuje, jak krok po kroku wdrożyć i realizować w codziennej praktyce handlowej kluczowe zadania wpływające na podniesienie wyników sprzedaży. Wiedza, pomysły i przykłady oparte są na długoletniej praktyce autora jako sprzedawcy, trenera i menedżera sprzedaży. Podczas pisania tej książki sięgnął on również do najciekawszych rozwiązań stosowanych w USA, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii. W efekcie powstał oparty na solidnych podstawach totalny model sprzedaży.

Totalny, ponieważ ludzie, procesy, narzędzia i styl zarządzania muszą być podporządkowane stałemu podnoszeniu poziomu sprzedaży.

Model, ponieważ zawiera ustrukturyzowaną wiedzę, dzięki której handlowcy oraz szefowie sprzedaży będą mogli konsekwentnie wdrażać zalecane rozwiązania.

Sprzedaży, ponieważ treść, przykłady, narzędzia odnoszą się przede wszystkim do problematyki sprzedaży.

Szczegóły

ISBN 9788324647927
Autor Bartosiński A.
Oprawa broszura
Rok wydania 2012
Format a5
Stron 216

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl