Wydawca
Nowości
Cypr.Travel&Style
Cypr.Travel&Style
52,90 zł 50,38 zł
EGZ.
Japonia.Travel&Style
Japonia.Travel&Style
62,90 zł 59,90 zł
EGZ.
Katalonia.Travel&Style
Katalonia.Travel&Style
59,90 zł 57,05 zł
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Trudny pacjent w gabinecie stomatologicznym.

Dostępność: jest
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 59,00 zł 59.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 56,19 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

To doskonały materiał przede wszystkim dla lekarzy, asystentek pracujących z pacjentami oraz dla studentów. Podaje rozwiązania w pracy z pacjentami, którzy są trudnymi klientami, począwszy od sfery finansów (np. trudny pacjent windykacyjny), a skończywszy na komunikacji (np. z pacjentem agresywnym, opiniotwórczym czy dzieckiem).

Wyróżniony nagrodą GRAND PRIX CEDE 2012.

Również dla lekarzy z dużym stażem zawodowym.

Czy kiedykolwiek spotkałeś lub spotkałaś się z pacjentem wymagającym, wiecznie niezadowolonym, który niszczył dobrą atmosferę w gabinecie nieprzyjemnymi uwagami?

Czy kiedykolwiek spotkałeś lub spotkałaś przerażonego wizytą w gabinecie pacjenta, którego paraliżujący lęk uniemożliwiał wykonywanie Twojej pracy?

Czy kiedykolwiek spóźniający się, zapominający odwołać wizytę, domagający się przyjęcia bez kolejki pacjent, powodował chaos i utrudniał Twoją pracę?

Czy kiedykolwiek Twoja cierpliwość była wystawiana na próbę, kiedy wyedukowany w internecie pacjent podważał Twoje kompetencje i kwestionował przebieg procesu leczenia?

Czy kiedykolwiek czułeś lub czułaś bezradność i irytację kiedy pacjent zwlekał z opłatami?

Czy kiedykolwiek czułeś lub czułaś frustrację, kiedy kolejny raz pacjent nie przyszedł na umówioną wizytę bez poinformowania Ciebie?

Czy kiedykolwiek czułeś lub czułaś swoją bezsilność wobec sytuacji stwarzanych przez trudnych pacjentów?

Wyobraź sobie piękny gabinet, doskonale współpracujący personel i zadowolonych pacjentów, którzy z uśmiechem wracają do domu...

To możliwe! Dzięki wiedzy zawartej w podręczniku, poradzisz sobie w każdej sytuacji i zbudujesz trwałą, przyjazną relację z KAŻDYM pacjentem. 

Trzymamy w rękach uporządkowany zbiór zasad i procedur niezbędnych do sprawnego prowadzenia kliniki. Nieodłączną składową całego procesu leczenia jest relacja z pacjentem, o czym Autorka pisze w jasny i rzeczowy sposób. Doskonałe, cenne, obowiązkowe dla każdego stomatologa. Gorąco polecam lekturę tej książki.

 

Szczegóły

ISBN 9788392820376
Autor Szumska Magdale
Oprawa broszura
Rok wydania 2016
Format b5
Stron 176

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl