UKŁADY WTRYSKOWE BENZYNY. Tom 6

Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 70,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
70.00
Cena netto: 66,67 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

W książce opisano budowę, działanie i rozmieszczenie układów wtryskowych:
- RENAULT to układ stosowany Renault Clio, Renault 19, Renault Laguna;
- MAGNETI MARELLI S.P.I. to układ stosowany w samochodach Citroën ZX, Citroën BX, Citroën XM, Fiat Cinquecento, Fiat Panda, Fiat Uno, Peugeot 205, Peugeot 309, Peugeot 405, Peugeot 605;
- GM M.P.I. to układ stosowany w samochodach Alfa Romeo, 145/146, Fiat Punto, Opel Corsa, Opel Astra.

Dodatkowo podano kody numeryczne występujących w układach usterek, umożliwiające autodiagnostykę układów.
126 ilustracji, schematy elektryczne

SPIS TREŚCI:
WSTĘP
Mieszanka paliwowo-powietrzna
Skład spalin
RENAULT (silniki 1.2, 1.4 oraz 1.8)
Schemat blokowy
Elementy składowe układu
Obwód zasilania w paliwo
Elektryczna pompa paliwa
Przekaźnik pompy paliwa
Filtr paliwa
Kontrola obwodu zasilania w paliwo
Zespół przepustnicy
Regulator ciśnienia paliwa
Wtryskiwacz
Elektroniczny obwód regulacji
Sygnały wejściowe
Czujnik prędkości obrotowej silnika i położenia wału korbowego
Czujnik ciśnienia bezwzględnego
Czujnik położenia przepustnicy
Czujnik temperatury silnika
Czujnik temperatury zasysanego powietrza
Sonda lambda (czujnik tlenu)
Czujnik spalania stukowego
Sygnał włączenia urządzenia klimatyzacji
Napięcie akumulatora
Sygnał zużycia paliwa
Sygnał położenia automatycznej skrzyni biegów
Czujnik prędkości samochodu
Sterowanie urządzeniami wykonawczymi
Sygnały wyjściowe
Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa
Sterowanie wtryskiem paliwa
Sterowanie urządzeniem nagrzewającym PTC
Silniczek krokowy regulacji biegu jałowego
Elektrozawór odprowadzania oparów paliwa
Moduł zapłonowy z cewką zapłonową
Sygnał sterowania sprężarką urządzenia klimatyzacyjnego
Sygnał obrotomierza
Sygnał usterek w układzie
Sygnał dla urządzenia diagnostycznego
Schematy elektryczne
Schemat elektryczny połączeń w silnikach 1.2 oraz 1.4
(mechaniczna skrzynia biegów)
Schemat elektryczny połączeń w silniku 1.4 (automatyczna skrzynia biegów)
Schemat elektryczny połączeń w silniku 1.8 (mechaniczna skrzynia biegów)
MAGNETI MARELLI S.P.I. G5/I.A.S. ORAZ G6/I.A.W
Schemat blokowy
Elementy składowe układu
Obwód zasilania w paliwo
Elektryczna pompa paliwa
Przekaźnik pompy paliwa
Kontrola obwodu zasilania w paliwo
Wyłącznik bezwładnościowy (jeżeli został zamontowany)
Filtr paliwa
Zespół przepustnicy
Wtryskiwacz
Regulator ciśnienia paliwa
Elektroniczny obwód regulacji
Sygnały wejściowe
Sygnał włączenia urządzenia klimatyzacji
Napięcie akumulatora
Czujnik prędkości obrotowej silnika i położenia wału korbowego
Czujnik ciśnienia bezwzględnego
Czujnik temperatury zasysanego powietrza
Sonda lambda (czujnik tlenu)
Czujnik położenia przepustnicy
Czujnik temperatury silnika
Sterowanie urządzeniami wykonawczymi
Sygnały wyjściowe
Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa
Sterowanie wtryskiem paliwa
Elektrozawór odprowadzania oparów paliwa
Zawór regulacji biegu jałowego
Cewki zapłonowe
Sygnał dla urządzenia diagnostycznego
Sygnał obrotomierza
Sygnał autodiagnostyczny (jeśli został przewidziany)
Autodiagnostyka
Procedury autodiagnostyczne
Kody świecenia lampki kontrolnej (jeżeli zostały przewidziane)
Schematy elektryczne
- Schemat elektryczny połączeń układu G5/I.A.S.
(Peugeot/Citroën - silniki 1.6 oraz 2.0)
- Schemat elektryczny połączeń układu G6/I.A.W. (Peugeot/Citroën - silniki 1.1 oraz 1.6)
- Schemat elektryczny połączeń układu G6/I.A.W. (Fiat - silniki 899, 999 oraz 1108) GM M.P.I.
Elementy składowe układu
Schemat blokowy
Obwód zasilania w paliwo
Elektryczna pompa paliwa
Wyłącznik bezwładnościowy (jedynie samochody Fiat i Alfa Romeo)
Przekaźnik pompy paliwa
Filtr paliwa
Kolektor rozdzielający paliwo Wtryskiwacze
Regulator ciśnienia paliwa
Kontrola obwodu zasilania w paliwo
Elektroniczny obwód regulacji
Sygnały wejściowe
Czujnik prędkości obrotowej silnika i położenia wału korbowego
Czujnik ciśnienia bezwzględnego
Czujnik położenia przepustnicy
Czujnik temperatury silnika
Sonda lambda (czujnik tlenu)
Czujnik prędkości samochodu
Sygnał włączenia klimatyzacji
Czujnik temperatury zasysanego powietrza
Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu
Zawór EGR
Sterowanie urządzeniami wykonawczymi
Sygnały wyjściowe
Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa
Sterowanie wtryskiem paliwa
Zawór regulacji biegu jałowego
Elektrozawór odprowadzania oparów paliwa
Moduł zapłonowy i cewki wysokiego napięcia
Lampka diagnostyczna
Autodiagnostyka
Procedury autodiagnostyczne (Opel)
Procedury autodiagnostyczne (Alfa Romeo i Fiat)
Kasowanie kodów autodiagnostycznych
Kody numeryczne procedur autodiagnostycznych
Schematy elektryczne
Schemat elektryczny połączeń układu GM M.P.I.
- silniki samochodów Fiat Punto 1.6
Schemat elektryczny połączeń układu GM M.P.I.
- silniki samochodów Alfa Romeo 145/146 (1.6 Boxer)
Schemat elektryczny połączeń układu GM M.P.I.
- silniki samochodów Opel Astra 1.4, Opel Astra 1.6, Opel Corsa 1.4, Opel Corsa 1.6 (14SE, C14 SE, C16 SE)

Szczegóły

ISBN 8385243798
Autor AUTO
Rok wydania 0
Stron 0

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl