Wydawca
Nowości
Masaż orientalny. BIO - STYL
Masaż orientalny. BIO - STYL
27,00 zł 25,71 zł
EGZ.
Scarlett.Gabriel legend #2
Scarlett.Gabriel legend #2
39,90 zł 38,00 zł
EGZ.
PS Tęsknię za tobą. Postscriptum#2
PS Tęsknię za tobą. Postscriptum#2
39,90 zł 38,00 zł
EGZ.
Prowincja grzechu
Prowincja grzechu
39,90 zł 38,00 zł
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Unity. Przepisy na interfejs gry

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 54,90 zł 54.90
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 52,29 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Ponad 60 przepisów pomocnych w budowaniu kunsztownych i profesjonalnych interfejsów, dzięki którym gry mogą stać się atrakcyjniejsze. Umiejętność projektowania i implementacji interfejsów użytkownika jest szczególnie ważna dla programistów gier. Aby gra mogła porwać i wciągnąć gracza po uszy, jej interfejs musi być zarówno funkcjonalny, jak i przyjemny dla oka. Idealnym narzędziem do tworzenia gier jest Unity: program, który pozwala na konstruowanie doskonałych, dynamicznych interfejsów. Szczególnie atrakcyjne jest łączenie ze sobą elementów graficznych i kodu tworzonego w języku C# — w ten sposób Unity pozwala na osiąganie imponujących wyników. Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą wykorzystać silnik Unity do tworzenia gier wideo. Przedstawiono tu sposoby implementacji systemów interfejsu użytkownika i łączenia ich z pozostałymi składnikami gry. Przygotowano ją jako zbiór przepisów na wykonanie określonych zadań, jednak najpierw omówiono tu zagadnienia podstawowe, a dopiero potem te nieco trudniejsze. Pozwala to na stopniowe doskonalenie umiejętności programistycznych. Podczas lektury książki warto zwrócić uwagę na odwołania do relacji między graczem a interfejsem gry — niezwykle ważny czynnik dla projektanta. W książce omówiono: najważniejsze zagadnienia, o których trzeba pamiętać podczas tworzenia gier implementację liczników i pasków zdrowia, a także prezentacji czasu w grze tworzenie interaktywnych kontrolek, takich jak panele i suwaki tworzenie interaktywnych składników interfejsów i animowanie ich implementację zaawansowanych elementów HUD implementację interfejsów użytkownika w 3D oraz stosowanie minimap Francesco Sapio jest inżynierem informatyki i automatyki, utalentowanym projektantem gier komputerowych i doświadczonym użytkownikiem programów graficznych. Jest wybitnym znawcą oprogramowania Unity3D. Jest także muzykiem, ponadto przez kilka lat pracował jako aktor i tancerz. Sapio uwielbia matematykę, filozofię, logikę i rozwiązywanie zagadek, ale jego największą pasją jest projektowanie i programowanie gier. Lubisz grać? Spróbuj zaprojektować i napisać swoją własną grę! 

Szczegóły

ISBN 9788328328853
Autor Sapio
Oprawa broszura
Rok wydania 2017
Format b5
Stron 269

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl