Wydawca
Nowości
Promocje
AZ Geografia Repetytorium
AZ Geografia Repetytorium
25,00 zł 5,00 zł 23,81 zł 4,76 zł
EGZ.
Przewodnik gimnazjalisty. Chemia. Jak rozwiązywać zadania
Przewodnik gimnazjalisty. Chemia. Jak rozwiązywać zadania
11,00 zł 5,00 zł 10,48 zł 4,76 zł
egz
Tablice Historia Polski w datach
Tablice Historia Polski w datach
5,00 zł 5,00 zł 4,76 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Unity. Przepisy na interfejs gry

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 54,90 zł 54.90
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 52,29 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni

Opis

Ponad 60 przepisów pomocnych w budowaniu kunsztownych i profesjonalnych interfejsów, dzięki którym gry mogą stać się atrakcyjniejsze. Umiejętność projektowania i implementacji interfejsów użytkownika jest szczególnie ważna dla programistów gier. Aby gra mogła porwać i wciągnąć gracza po uszy, jej interfejs musi być zarówno funkcjonalny, jak i przyjemny dla oka. Idealnym narzędziem do tworzenia gier jest Unity: program, który pozwala na konstruowanie doskonałych, dynamicznych interfejsów. Szczególnie atrakcyjne jest łączenie ze sobą elementów graficznych i kodu tworzonego w języku C# — w ten sposób Unity pozwala na osiąganie imponujących wyników. Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą wykorzystać silnik Unity do tworzenia gier wideo. Przedstawiono tu sposoby implementacji systemów interfejsu użytkownika i łączenia ich z pozostałymi składnikami gry. Przygotowano ją jako zbiór przepisów na wykonanie określonych zadań, jednak najpierw omówiono tu zagadnienia podstawowe, a dopiero potem te nieco trudniejsze. Pozwala to na stopniowe doskonalenie umiejętności programistycznych. Podczas lektury książki warto zwrócić uwagę na odwołania do relacji między graczem a interfejsem gry — niezwykle ważny czynnik dla projektanta. W książce omówiono: najważniejsze zagadnienia, o których trzeba pamiętać podczas tworzenia gier implementację liczników i pasków zdrowia, a także prezentacji czasu w grze tworzenie interaktywnych kontrolek, takich jak panele i suwaki tworzenie interaktywnych składników interfejsów i animowanie ich implementację zaawansowanych elementów HUD implementację interfejsów użytkownika w 3D oraz stosowanie minimap Francesco Sapio jest inżynierem informatyki i automatyki, utalentowanym projektantem gier komputerowych i doświadczonym użytkownikiem programów graficznych. Jest wybitnym znawcą oprogramowania Unity3D. Jest także muzykiem, ponadto przez kilka lat pracował jako aktor i tancerz. Sapio uwielbia matematykę, filozofię, logikę i rozwiązywanie zagadek, ale jego największą pasją jest projektowanie i programowanie gier. Lubisz grać? Spróbuj zaprojektować i napisać swoją własną grę! 

Szczegóły

ISBN 9788328328853
Autor Sapio
Oprawa broszura
Rok wydania 2017
Format b5
Stron 269

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl