Wydawca
Nowości
AZ J.Hiszpański.Repetytorium.
AZ J.Hiszpański.Repetytorium.
25,90 zł 24,67 zł
egz.
Sprawdź się w końcówkach taktycznych w.2.
Sprawdź się w końcówkach taktycznych w.2.
26,00 zł 24,76 zł
EGZ.
Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach w.11.
Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach w.11.
31,50 zł 30,00 zł
egz.
Wózki jezdniowe.Praktyczny poradnik do szkoleń. w.11.
Wózki jezdniowe.Praktyczny poradnik do szkoleń. w.11.
63,00 zł 60,00 zł
egz.
Woda
Woda
49,00 zł 46,67 zł
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji.

Dostępność: jest
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 29,00 zł 29.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 27,62 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

Egzemplarz powystawowy.

Żyjemy w świecie, w którym stosunki między grupami społecznymi naznaczone są wrogością i przemocą. U źródeł konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminację. Chcąc poprawić relacje międzygrupowe, powinniśmy najpierw zapytać: dlaczego ludzie odwołują się do stereotypów? Skąd bierze się nienawiść między członkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminują tych, którzy się od nich różnią? Książka prezentuje dorobek psychologii społecznej w zakresie stosunków międzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treścią opisów najważniejszych danych związanych z tą problematyką.

Szczegóły

ISBN 9788374891042
Autor Stephan
Oprawa twarda
Rok wydania 2007
Format b5
Stron 232

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl