Zarządzanie treścią.Strategie inarzędzia

zarządzanie
59
PLN
Zarządzanie treścią.Strategie inarzędzia
in_stock
Dostępność:
jest
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 59,00 zł
Cena netto: 56,19 zł
egz.
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji — to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.

Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
  • korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
  • metody diagnozowania popełnianych błędów
  • metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
  • tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
  • skuteczne wdrażanie strategii

Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!


Meghan Casey — jest ekspertką w dziedzinie zarządzania treścią. Zagadnieniami związanymi z przekazem i komunikacją zawodowo interesuje się od 1996 roku, od lat zajmuje się także strategią zarządzania treścią w agencji reklamowej Brain Traffic. Pomaga klientom w rozwiązywaniu trudnych problemów związanych z publikacją treści w internecie. Jest znaną i cenioną trenerką w tej dziedzinie i często wygłasza prelekcje na różnych konferencjach.

Spis treści

  • Podziękowania (xvii)
  • O autorce (xix)
  • Opinie o książce "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia" (xx)
  • Przedmowa (xxii)
  • Wprowadzenie (xxiv)

I. ZAPEWNIJ SOBIE BUDŻET I POPARCIE

1. Określ problemy i szanse (5)

  • Zorientuj się, co jest nie tak z Twoimi materiałami (6)
    • Sformułuj hipotetyczne przyczyny problemów (6)
    • Wybierz metody (7)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 1.1. Arkusz audytu (8)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 1.2. Superprosty test użytkownika (9)
    • Eksperymentuj (10)
  • Nie zapominaj o ludziach i procesach (12)
  • Przekształć problemy w szanse (13)
  • Gotów? To idziemy dalej (14)

2. Przekonaj liderów i zdobądź zasoby (15)

  • Myśl jak przedsiębiorca (16)
  • Policz (utracone) możliwości (16)
    • Oblicz ryzyko (18)
    • Weź pod uwagę koszty niefinansowe (19)
  • Zbuduj swoją argumentację (19)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 2.1. Przygotowywanie prezentacji projektu. Pakiet podstawowy (20)
    • Roszczenie (21)
    • Podstawy (21)
    • Uzasadnienie (21)
    • Wsparcie (21)
    • Operator modalny (22)
    • Przeciwdowód (22)
    • Prośba (22)
  • Gotów do działania? (23)

II. PRZYGOTUJ SIĘ NA SUKCES

3. Pozyskaj interesariuszy (27)

  • Role i typy interesariuszy (28)
    • Role (28)
    • Typy (29)
  • Twoi interesariusze (30)
    • Wylicz i skategoryzuj (30)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 3.1. Macierz interesariuszy (31)
    • Szlifuj swoje podejście (31)
  • Utrzymywanie zaangażowania interesariuszy (34)
  • Wszyscy na pokład (34)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 3.2. Plan zarządzania komunikacją (35)

4. Ustal i uzgodnij cele projektu (37)

  • Zastaw stół (38)
    • Ludzie (38)
    • Plan (39)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 4.1. Plan sesji uzgadniania celów (41)
    • Partnerzy (41)
  • Jasny start (42)
    • Podejmowanie decyzji przez grupę (42)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 4.2. E-mail zapoczątkowujący projekt (43)
    • Podstawowe zasady (44)
    • Słuchanie moderacyjne (45)
    • Zrozumienie konsensusu (46)
  • Zgodni i gotowi (46)

5. Uruchom projekt (47)

  • Przygotowanie (48)
    • Załóż projekt (48)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.1. Lista przygotowań do projektu (48)
    • Dopilnuj, aby wszyscy się rozumieli (50)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.2. Plan zarządzania projektem (50)
  • Planowanie (54)
    • Harmonogramy (54)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.3. Szczegółowy harmonogram (57)
    • Budżet (57)
  • Praca (58)
    • Raporty statusu (58)
    • Kamienie milowe i cotygodniowe narady (59)
  • Biegnij, projekcie, biegnij (60)

III. KOP I WYGARNIAJ

6. Zrozum swoje środowisko biznesowe (65)

  • Dochodź przyczyn (66)
    • Czynniki wewnętrzne (66)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.1. Makieta modelu biznesowego (67)
    • Czynniki zewnętrzne (70)
  • Zgromadź informacje (72)
    • Rozmowy z interesariuszami (72)
    • Planowanie rozmów (72)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.2. Przewodnik do rozmowy z interesariuszem (73)
    • Porządkowanie wywiadu (73)
    • Przeprowadzanie wywiadów (74)
    • Przegląd dokumentacji (75)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.3. Zeszyt odkrywczych spostrzeżeń (77)
  • Otwarty na biznes (77)

7. Poznaj swoich odbiorców i użytkowników (79)

  • Co chcesz wiedzieć i zrozumieć? (80)
    • Badania rynku a badania użytkowników (80)
    • Pytania i luki (82)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 7.1. Macierz zrozumienia użytkownika (83)
  • Twoje podejście do badań użytkownika (84)
    • Ocena apetytu (84)
    • Proponowanie podejścia (85)
    • Przeprowadzanie badań (86)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 7.2. Zadania na warsztat badania użytkowników (90)
  • Miło was poznać, użytkownicy (91)

8. Zapoznaj się ze swoim przekazem (93)

  • Krajobraz treści (94)
    • Zrób listę (94)
    • Udokumentuj szczegóły (96)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 8.1. Lista krajobrazu treści (97)
    • Zwizualizuj ekosystem (98)
  • Migawki materiałów (99)
    • Wykazy (101)
    • Audyty treści (103)
    • Mapy treści (105)
    • Testy użytkownika (106)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 8.2. Przykładowe testy użytkownika (108)
  • Rzetelność przekazu (108)

9. Przyjrzyj się, jak planowana i wykonywana jest praca (109)

  • Problemy z rolami i odpowiedzialnością (110)
    • Jakich problemów wypatrywać? (110)
    • Jak diagnozować i dokumentować problemy? (113)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 9.1. Arkusz czasu pracy (114)
  • Problemy z planowaniem i procesem (114)
    • Jakich problemów wypatrywać? (115)
    • Jak odkrywać i dokumentować problemy? (116)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 9.2. Ćwiczenia na warsztaty planowania i procesów (117)
  • Planowanie, ludzie, procesy: sprawdzenie (119)

10. Złóż to wszystko w jedną całość (121)

  • Przygotowanie uzgodnionej wizji strategii (122)
    • Uporządkuj swoje odkrycia pod kątem klarowności i możliwości podjęcia działania (123)
    • Analizuj i wyciągaj wnioski (128)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 10.1. Uzgodniona wizja strategii. Dokument wstępny (128)
  • Dochodzenie do części strategicznej (130)
  • Diagnoza: mamy to! (131)

IV. SFORMUŁUJ SWOJĄ STRATEGIĘ

11. Stwórz kompas przekazu (135)

  • Typy projektów (136)
    • Funkcja (136)
    • Platforma (137)
    • Podzbiór (138)
  • Deklaracja podstawowej strategii (138)
    • Jak wygląda deklaracja podstawowej strategii? (139)
    • Jak sformułować deklarację podstawowej strategii? (141)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 11.1. Deklaracja podstawowej strategii Mad Lib (142)
  • Ramy przekazu (143)
    • Jak wyglądają ramy przekazu? (143)
    • Jak opracować ramy przekazu? (145)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 11.2. Szablon ram przekazu (146)
  • Wytycz szlak (146)

12. Zdecyduj, jak będziesz mierzył sukces (147)

  • Podejmowanie decyzji, co mierzyć (148)
    • Definiowanie kilku pojęć (148)
    • Wybór miar (149)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.1. Prezentacja "Dane was wyzwolą" (150)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.2. Arkusz modelu heurystycznego (151)
    • Łączenie wszystkiego razem (155)
  • Pomiar skuteczności przekazu (156)
    • Udokumentuj efektywność Twojego przekazu (156)
    • Złóż sprawozdanie interesariuszom (156)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.3. Przykładowe sprawozdanie z karty wyników przekazu (157)
  • Wykorzystywanie wyników pomiarów (158)

13. Zaprojektuj swoje materiały (159)

  • Co rozumiem pod pojęciem projektu treści? (160)
  • Priorytetyzacja (161)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.1. Szablony priorytetyzacji przekazu (163)
  • Organizacja (164)
    • Mapy strony (164)
    • Systematyka (167)
  • Prezentacja (169)
    • Model rdzenia (170)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.2. Instrukcje i arkusze modelu rdzenia (172)
    • Modele treści (176)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.3. Arkusz modelu treści (179)
  • Specyfikacje (180)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.4. Szablony nakładki i tabeli strony (181)
  • Najlepiej przygotowane plany (183)

V. WCIEL SWOJĄ STRATEGIĘ W ŻYCIE

14. Twórz materiały w oparciu o strategię (187)

  • Role, odpowiedzialność i proces (188)
    • Role i obowiązki (188)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 14.1. Macierz ról i obowiązków (189)
    • Proces (191)
  • Narzędzia pozwalające na tworzenie materiałów (194)
    • Wykaz produkcji materiałów (194)
    • Przewodnik stylu (195)
    • Listy i formularze informacji zwrotnej (197)
  • Do biegu. Gotowi. Pisz! (199)

15. Zarządzaj swoim przekazem, planuj go i aktualizuj (201)

  • Cykl życia przekazu (202)
  • Uprawnienia (203)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 15.1. Zestaw umiejętności stratega zarządzania treścią (204)
    • Rola i odpowiedzialność władz strategicznych (204)
    • Role i obowiązki władz odpowiedzialnych za implementację (205)
  • Aktualizacja (206)
    • Aktualizacja planowa (206)
    • Aktualizacja nieplanowa (207)
  • Planowanie (209)
    • Planowanie produktu przekazu (209)
    • Planowanie redakcyjne (212)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 15.2. Szablony kalendarzy redakcyjnych (214)
  • Żegnaj, kolego po fachu (214)

Dodatek: Lista narzędzi (215)

Skorowidz (225)

Szczegóły

ISBN 9788328331211
Autor Casey M.
Oprawa broszura
Rok wydania 2017
Format B-5
Stron 230

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

123

W Y D A W C Y