Zarządzanie twórczością w organizacji. Koncepcja, metody i narzędzia.

Dostępność: brak towaru
Cena brutto: 59,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
59.00
Cena netto: 56,19 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

„Tematyka odnosząca się do roli twórczości jest coraz częściej podejmowana w polskiej i zagranicznej literaturze ekonomicznej. Problematykę publikacji należy uznać za bardzo istotną, aktualną i praktyczną. (...) Autorka książki stworzyła własny, oryginalny sposób prezentowania tej interesującej tematyki. (...) Książka znacząco wzbogaca stan dotychczasowej wiedzy naukowej z zakresu funkcjonowania i zarządzania twórczością w organizacji. Okazuje się, że wiedzę o twórczości można z różnych stron prezentować oraz ciągle ją wzbogacać o nowe doświadczenia i płynące z nich wnioski. Książka poświęcona jest ważnemu problemowi, który posiada szczególne znaczenie w warunkach nowego paradygmatu gospodarczego, jakim jest gospodarka kreatywna. Sukces organizacji w warunkach współczesnej gospodarki uzależniony jest od sprawnego zarządzania zasobami niematerialnymi." Z recenzji prof. UG dr hab. Sylwi Pangsy-Kani „Celem naukowym Autorki było wyjaśnienie i rozszerzenie konceptualizacji twórczości organi

 

Szczegóły

ISBN 9788375567144
Autor Sokół A.
Oprawa br
Rok wydania 2015
Format b5
Stron 387

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl