Android w praktyce. Projektowanie aplikacji.

Dostępność: brak towaru
Cena brutto: 44,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
44.00
Cena netto: 41,90 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników.

Książka przeznaczona jest dla osób, które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne, które są znacząco inna niż w przypadku komputerów stacjonarnych i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych.

Książka zawiera 2 części. W I części przedstawiona jest filozofia działania (poparta przykładami) tak, aby czytelnik zrozumiał, jakie procesy zachodzą w trakcie uruchamiania aplikacji mobilnej. W II części części omówione zostały przykłady przedstawiające szerokie spektrum możliwości urządzeń mobilnych z system Android.

Aby skorzystać z książki czytelnik powinien:

 

  • znać podstawy programowania w języku Java;
  • posiadać podstawową wiedzę z zakresu projektowania aplikacji;
  • znać podstawy wykorzystania środowiska developerskiego Eclipse;

 

Z wykorzystaniem książki czytelnik samodzielnie nauczy się:

 

  • jak w kilku krokach utworzyć pierwszą własną aplikację mobilną z systemem Android;
  • jakie są podstawowe elementy składowe aplikacji mobilnej (m.in. aktywności, intencje, serwisy, dostawcy treści);
  • w jaki sposób działa aplikacja na urządzeniu mobilnym (cykl życia);
  • w jaki sposób utworzyć projekt rozbudowanej aplikacji;
  • w jaki sposób projektować podstawowe i rozbudowane GUI dla własnych aplikacji (layouts);
  • w jaki sposób przygotowywać różnego typu zasoby (dane, grafika) dla własnej aplikacji;
  • w jaki sposób zaprojektować i zaimplementować własną relacyjną bazę danych SQLite;
  • w jaki sposób z wykorzystaniem języka SQL pobierać i zapisywać dane do bazy danych SQLite;
  • w jaki sposób tworzyć rozbudowaną grafikę 2D oraz elementy grafiki 3D;
  • w jaki sposób skonfigurować i zastosować emulator urządzenia mobilnego - AVD.

Szczegóły

ISBN 9788301178130
Autor Wantoch-Rekowski
Oprawa br
Rok wydania 2014
Format b5
Stron 400

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl