Niniejsza książka pozwoli Ci na płynne rozpoczęcie pracy z tą biblioteką, dającą fantastyczne możliwości. Nauczysz się, jak tworzyć interaktywną grafikę i aplikacje sterowane danymi. Zaczniesz od zestawu praktycznych przykładów, dostosowanych do różnego rodzaju wykresów, sieci i map. Wykorzystasz przy tym gotowe układy z biblioteki D3. Zapoznasz się z praktycznymi technikami projektowania zawartości stron, tworzenia animacji i prezentowania zmieniających się danych. Zobaczysz między innymi, jak tworzyć interaktywną grafikę i wykorzystywać dane przesyłane strumieniowo.
Dzięki tej książce zrozumiesz:
- zasady wizualizacji danych,
- techniki wiązania i wczytywania danych oraz tworzenia elementów graficznych na ich podstawie,
- metody pracy z grafiką wektorową,
- tworzenie elementów służących do wizualizacji danych,
- rozbudowane aplikacje wykorzystujące mapy,
- sposoby tworzenia kompletnych aplikacji opartych na bibliotece D3, również dla urządzeń przenośnych.