Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji.
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:
- Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
- Na czym bazują techniki analizy danych
- Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
- Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
- Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google
Szczegóły
ISBN | 9788383227283 |
Autor | Adrian Andrzejczyk |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2024 |
Format | B5 |
Stron | 304 |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
