Dynamika pneumatycznego koła jezdnego.

Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 47,25 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
47.25
Cena netto: 45,00 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

W książce przedstawiono budowę i właściwości pneumatycznego koła jezdnego.
Omówiono charakterystyki ogumienia w różnych stanach statycznych i dynamicznych obciążeń z uwzględnieniem stanu nawierzchni. Zamieszczono opisy nowoczesnych modeli tarcia, poczynając od modelu Coulomba, na którym oparto część modeli złożonych, a skończywszy na modelu Maxwella. Zaprezentowano także znane modele tarcia (przyczepności) ogumienia samochodowego (LuGre, Wiegnera/Uffelmanna, Pacejki i model z relaksacją sił przyczepności). Omówiono różne modele struktury ogumienia, m.in. płaski model analityczny, przestrzenny model wieloelementowy, model powłokowy i model FE.
Książka zawiera również opis autorskiego modelu tarcia EXP koła jezdnego napędzanego.
Czytelnika zainteresuje zapewne część pracy, zawierającą analizę dynamiki ruchu pojazdów wyczynowych typu Top Fuel Dragster.

W publikacji przedstawiono również teorię elastycznego koła jezdnego (pędu bieżnika) opracowaną przez Halluma, umożliwiającą zinterpretowanie zjawisk dynamicznych towarzyszących ruszaniu.
Książka jest adresowana do studentów i pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami mechaniki pojazdu kołowego, a także pracowników przemysłu motoryzacyjnego.

Szczegóły

ISBN 9788320434347
Autor Andrzejewski R.
Oprawa br
Rok wydania 2010
Format a5
Stron 173

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl