Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Szczegóły
ISBN | 9788324636242 |
Autor | Tkaczyk Paweł |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2012 |
Format | a5 |
Stron | 153 |
Opinie o produkcie (0)
