Jakość usług gastronomicznych a ochrona konsumentów w Polsce
towar niedostępny

Opis
Jakość usług gastronomicznych a ochrona konsumentów w Polsce |
SPIS TREŚCI Wstęp ... 5 Rozdział I. Usługi gastronomiczne w Polsce ... 9 1. Struktura placówek gastronomicznych i przychody z działalności gastronomicznej ... 9 2. Korzystanie z usług gastronomicznych oraz czynniki wpływające na wybór przez konsumentów placówek usług gastronomicznych ... 16 Rozdział II. Uwarunkowania rozwoju ochrony konsumentów i regulacje prawne obowiązujące w tym zakresie na rynku usług gastronomicznych w Polsce ... 35 1. Rozwój ochrony konsumentów i katalog praw przysługujących konsumentom na rynku usług gastronomicznych ... 35 2. Akty prawne dotyczące ochrony konsumentów na rynku usług gastronomicznych ... 43 2.1. Analiza wybranych regulacji prawnych związanych w szczególności z ochroną interesów ekonomicznych konsumentów usług gastronomicznych ... 44 2.2. Wymagania wobec usług gastronomicznych w świetle prawa żywnościowego ... 60 3. Organizacje chroniące konsumentów na rynku usług gastronomicznych ... 81 4. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za świadczenie usług gastronomicznych – wybrane aspekty ... 91 Rozdział III. Postrzeganie jakości usług gastronomicznych w kontekście ochrony konsumentów ... 96 1. Jakość usług – pojęcia, uwarunkowania i modele ... 96 2. Jakość usług gastronomicznych ... 106 3. Wyniki działań kontrolnych na rynku usług gastronomicznych ... 123 4. Poziom ochrony konsumentów na rynku usług gastronomicznych w opinii respondentów ... 126 Podsumowanie ... 137 Bibliografia ... 141 Aneks ... 151 |
Szczegóły
ISBN | 9788375834673 |
Autor | Ozimek Irena |
Oprawa | broszura |
Rok wydania | 2013 |
Format | b5 |
Stron | 160 |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
