Kompendium wiedzy o marketingu.

Dostępność: brak towaru
Cena: 39,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

39.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Kompendium wiedzy o marketingu

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Szczegóły

ISBN 9788301148379
Autor Pilarczyk Bogna
Oprawa br
Rok wydania 2006
Format a5
Stron 358

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl