Kompleksowe zarządzanie jakościa.Przeszłość i teraźniejszość
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Monografia zawiera przegląd i systematykę współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu jakością (TQM). Podstawy teoretyczne zostały omówione z uwzględnieniem zagadnień ekonomicznych i marketingowych. Charakterystykę koncepcji i modeli zarządzania jakością uzupełniono o nowe kierunki tworzenia strategii jakości. Uwzględniono społeczne aspekty jakości, odnoszące się do zarządzania zasobami ludzkimi, które poszerzają zakres rozumienia współczesnego zarządzania jakością. Zwrócono uwagę na rolę i znaczenie klienta w zarządzaniu jakością oraz europejski kontekst praw konsumenta i wskazano na konieczność zmiany perspektywy zarządzania relacjami z klientem.
Monografia adresowana jest do praktyków, którzy zarządzają jakością oraz studentów i wykładowców zainteresowanych rozwojem wiedzy o jakości.
Szczegóły
ISBN | 9788372078858 |
Autor | Szczepańska Katarzyna |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2010 |
Format | b5 |
Stron | 299 |