Kompleksowe zarządzanie jakościa.Przeszłość i teraźniejszość

Dostępność: brak towaru
Cena brutto: 32,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
32.00
Cena netto: 30,48 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Monografia zawiera przegląd i systematykę współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu jakością (TQM). Podstawy teoretyczne zostały omówione z uwzględnieniem zagadnień ekonomicznych i marketingowych. Charakterystykę koncepcji i modeli zarządzania jakością uzupełniono o nowe kierunki tworzenia strategii jakości. Uwzględniono społeczne aspekty jakości, odnoszące się do zarządzania zasobami ludzkimi, które poszerzają zakres rozumienia współczesnego zarządzania jakością. Zwrócono uwagę na rolę i znaczenie klienta w zarządzaniu jakością oraz europejski kontekst praw konsumenta i wskazano na konieczność zmiany perspektywy zarządzania relacjami z klientem.
 
Monografia adresowana jest do praktyków, którzy zarządzają jakością oraz studentów i wykładowców zainteresowanych rozwojem wiedzy o jakości.

Szczegóły

ISBN 9788372078858
Autor Szczepańska Katarzyna
Oprawa br
Rok wydania 2010
Format b5
Stron 299

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl