Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Od chwili wejścia Polski do Unii Europejskiej przygotowanie polskich środowisk biznesowych, politycznych i administracyjnych do wywierania wpływu na procesy decyzyjne UE jest sprawą najwyżej wagi. Prof. Rinus van Schendelen, autor prezenowanej publikacji, należy do grupy specjalistów od lobbyingu cenionych najwyżej na rynku europejskim. Od wielu lat szuka zastosowań wiedzy akademickiej w praktyce - jest trenerem i doświadczonym konsltantem w dziedzinie lobbyingu gospodarczego i politycznego. W swojej książce ujawnia, kto powinien być adresatem działań lobbystycznych, jaki powinien być kształt tych działań oraz jakich argumentów należy używać dla osiągnięcia zamierzonego rezultatu.
Szczegóły
ISBN
9788389574930
Autor
Schendelen
Oprawa
tw
Rok wydania
2006
Format
b5
Stron
342
Opinie o produkcie (0)
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.