Marketing.Teoria pragmatyczna

Dostępność: brak towaru
Cena: 45,00 zł 45.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 42,86 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Szczegóły

ISBN 9788378140795
Autor Pazio
Oprawa broszura
Rok wydania 2013
Format b5
Stron 437

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl