Media relations w sektorze rolno-spożywczym
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
SPIS TREŚCI Dr Marek Sawicki – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Prof. dr hab. Wiesław Bielawski – Prorektor ds. Rozwoju Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego Wstęp – Ewa Jaska, Anita Szczykutowicz Część I. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM Part I. WORKING WITH THE MEDIA IN THE INFORMATION SOCIETY Maciej Mrozowski Budowanie relacji z mediami w społeczeństwie sieciowym, czyli opera w dwóch aktach ... 11 Building Relationships with the Media in the Network Society – an Opera in Two Acts Franciszek Kampka Wiarygodność a ryzyko w media relations ... 24 Reliability and Risk in Media Relations Jacek A. Żurawski Reklama w mediach i w prawie nieuczciwej konkurencji ... 34 Media Advertising and the Unfair Competition Law Stanisław Jędrzejewski Media publiczne a nowe media ... 48 Public Media and New Media Ewa Jaska Media relations w jednostkach samorządu terytorialnego ... 61 Media Relations in Local Government Units Część II. DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE W SEGMENCIE RYNKU ROLNEGO I SPOŻYWCZEGO Part II. COMMUNICATION ACTIVITIES IN THE AGRICULTURE AND FOOD SECTOR Anita Szczykutowicz Promocja polskiej żywności w mediach – Program Poznaj Dobrą Żywność ... 75 Promotion of Polish Food in the Media – Try Fine Food Programme Monika Świątkowska Nowe formy komunikacji marketingowej na rynku żywności ... 85 New Forms of Marketing Communication in the Food Market Tadeusz Skoczek ACTA, GMO, Slow Food – nowe przykłady relacji medialnych ... 96 ACTA, GM, Slow Food – New Examples of Media Coverage Część III. OBECNOŚĆ PROBLEMATYKI WIEJSKIEJ I ROLNICZEJ W PRZEKAZIE MEDIALNYM ORAZ JEJ ODBIÓR Part III. THE PRESENCE OF AGRICULTURE AND RURAL ISSUES IN MEDIA AND THEIR RECEPTION Anna Parzonko Znaczenie informacji w rozwoju lokalnym ... 119 The Role of Information in Local Development Mariusz Kosieradzki Audycje rolnicze w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej – stan i perspektywy ... 128 Programmes on Agriculture on Regional Channels of Polish Public Television – the Current Status and Perspectives Krystyna Krzyżanowska Źródła informacji rolniczej w odbiorze społecznym ... 136 The Sources of Agricultural Information in Public Perception Agnieszka Werenowska Rozpoznawalność audycji telewizyjnych o tematyce rolniczej wśród studentów ... 147 Recognition of Television Programs on Agriculture among Students |
Szczegóły
ISBN | 9788375833812 |
Autor | Praca zbiorowa |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2012 |
Format | b5 |
Stron | 180 |