Media relations w sektorze rolno-spożywczym

Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 25,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
25.00
Cena netto: 23,81 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

 
 SPIS TREŚCI

Dr Marek Sawicki – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Prof. dr hab. Wiesław Bielawski – Prorektor ds. Rozwoju Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
Wstęp – Ewa Jaska, Anita Szczykutowicz

Część I. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Part I. WORKING WITH THE MEDIA IN THE INFORMATION SOCIETY

Maciej Mrozowski
Budowanie relacji z mediami w społeczeństwie sieciowym, czyli opera w dwóch aktach ... 11
Building Relationships with the Media in the Network Society – an Opera in Two Acts

Franciszek Kampka
Wiarygodność a ryzyko w media relations ... 24
Reliability and Risk in Media Relations

Jacek A. Żurawski
Reklama w mediach i w prawie nieuczciwej konkurencji ... 34
Media Advertising and the Unfair Competition Law

Stanisław Jędrzejewski
Media publiczne a nowe media ... 48
Public Media and New Media

Ewa Jaska
Media relations w jednostkach samorządu terytorialnego ... 61
Media Relations in Local Government Units

Część II. DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE W SEGMENCIE RYNKU ROLNEGO I SPOŻYWCZEGO
Part II. COMMUNICATION ACTIVITIES IN THE AGRICULTURE AND FOOD SECTOR

Anita Szczykutowicz
Promocja polskiej żywności w mediach – Program Poznaj Dobrą Żywność ... 75
Promotion of Polish Food in the Media – Try Fine Food Programme

Monika Świątkowska
Nowe formy komunikacji marketingowej na rynku żywności ... 85
New Forms of Marketing Communication in the Food Market

Tadeusz Skoczek
ACTA, GMO, Slow Food – nowe przykłady relacji medialnych ... 96
ACTA, GM, Slow Food – New Examples of Media Coverage

Część III. OBECNOŚĆ PROBLEMATYKI WIEJSKIEJ I ROLNICZEJ W PRZEKAZIE MEDIALNYM ORAZ JEJ ODBIÓR
Part III. THE PRESENCE OF AGRICULTURE AND RURAL ISSUES IN MEDIA AND THEIR RECEPTION

Anna Parzonko
Znaczenie informacji w rozwoju lokalnym ... 119
The Role of Information in Local Development

Mariusz Kosieradzki
Audycje rolnicze w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej – stan i perspektywy ... 128
Programmes on Agriculture on Regional Channels of Polish Public Television
– the Current Status and Perspectives

Krystyna Krzyżanowska
Źródła informacji rolniczej w odbiorze społecznym ... 136
The Sources of Agricultural Information in Public Perception

Agnieszka Werenowska
Rozpoznawalność audycji telewizyjnych o tematyce rolniczej wśród studentów ... 147
Recognition of Television Programs on Agriculture among Students

Szczegóły

ISBN 9788375833812
Autor Praca zbiorowa
Oprawa br
Rok wydania 2012
Format b5
Stron 180

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl