OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta książka pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różne rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki znajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami!
-Co to jest OpenGL?
-Historia i perspektywy OpenGL
-Pierwszy program
-Rzutowanie i transformacje
-Cieniowanie i oświetlenie
-Tekstury i antyaliasing
-Zaawansowane przekształcanie geometrii
-Cienie
-Odwzorowanie środowiska i nierówności powierzchni
-Rozszerzenia
-Macierze i wektory
-Język GLSL
Szczegóły
ISBN | 9788328301931 |
Autor | Ganczarski Janusz |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2015 |
Format | b5 |
Stron | 544 |