Podstawy analizy statystycznej w badaniach rynku
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Podstawy analizy statystycznej w badaniach rynku |
SPIS TREŚCI Wstęp ... 5 1. Analiza rynku – podstawy teoretyczne ... 7 Monika Krawiec 2. Przestrzenna analiza zjawisk rynkowych ... 23 Hanna Dudek 2.1. Analiza zasięgu i potencjału rynkowego ... 23 2.2. Miary koncentracji (monopolizacji) na rynku dóbr i usług ... 32 2.2.1. Wprowadzenie ... 32 2.2.2. Współczynnik koncentracji (CRN) ... 33 2.2.3. Współczynnik Herfindahla-Hirschmana (HHI) ... 37 2.2.4. Współczynnik entropii (E) ... 40 2.2.5. Współczynnik Giniego (G) ... 42 2.2.6. Uwagi dotyczące wyboru miernika koncentracji ... 45 2.3. Lokalizacja przestrzenna w badaniach rynku ... 46 3. Wielowymiarowa analiza zjawisk rynkowych ... 53 Joanna Landmesser 3.1. Wprowadzenie ... 53 3.2. Metody segmentacji rynku ... 55 3.2.1. Istota segmentacji rynku ... 55 3.2.2. Wyznaczanie segmentów ... 57 3.3. Metody redukcji danych wykorzystywane w ocenie pozycji produktu na rynku ... 68 3.3.1. Analiza czynnikowa ... 68 3.3.2. Analiza korespondencji ... 75 3.4. Metody porządkowania liniowego ... 82 3.4.1. Cel i wymagania wstępne ... 82 3.4.2. Metoda sum standaryzowanych ... 83 3.4.3. Metoda wzorca rozwoju ... 87 4. Metody analizy dystrybucji ... 92 Joanna Landmesser Aneks ... 100 Hanna Dudek Literatura... 103 |
Szczegóły
ISBN | 9788375832945 |
Autor | Dudek Hanna,Krawiec Monika,Landmesser Joanna |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2011 |
Format | b5 |
Stron | 108 |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
