Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach w sektorze publiczny
towar niedostępny

Opis
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.
Szczegóły
ISBN | 9788378143932 |
Autor | Jendrzejczak E. |
Oprawa | broszura |
Rok wydania | 2015 |
Format | b5 |
Stron | 96 |
Opinie o produkcie (0)
