Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową — bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i sprzedażowych.
Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz.
„Potęga słowa dlaczego to książka, którą świetnie się czyta. Na pewno przyda się wszystkim, którzy chcą się dostać na szczyt”.Donald J. Trump,
przewodniczący i prezes Trump Organization
„Richard Weylman odkrywa nowe prawdy dzięki swojej ogromnej wiedzy i doświadczeniu. Tym, którzy odkryli Potęga słowa dlaczego, mogę tylko powiedzieć jedno: »Czytajcie i zbierajcie żniwa«”.Christopher Forbes,
wiceprzewodniczący Forbes Media
„Książka Richarda powinna się znaleźć na biurku każdego właściciela firmy. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą”.Richard S. Bernstein,
dyrektor generalny Richard S. Bernstein & Associates
„Potęga słowa dlaczego zabierze Cię w cudowną, odkrywczą podróż, która poprawi jakość doznań Twoich klientów, a jednocześnie wzbogaci Twoje doświadczenie zawodowe”.Milton Pedraza,
dyrektor generalny Luxury Institute
Szczegóły
ISBN | 9788324692354 |
Autor | Weylman C.Richard |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2014 |
Format | a5 |
Stron | 206 |
Opinie o produkcie (0)
