Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych.
towar niedostępny

Opis
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Szczegóły
ISBN | 9788375565836 |
Autor | Dejnaka |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2013 |
Format | b5 |
Stron | 199 |
Opinie o produkcie (0)
