Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie.
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Praca w urzędzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawałek chleba. Urzędnik z przysłowiowego okienka traktowany jest często z założenia jako wróg. Niby sensem jego pracy jest udzielenie pomocy osobie, która przychodzi do urzędu ze swoim problemem, jednak nie od dziś wiadomo, że na linii urząd–interesant trwa cicha, lecz zaciekła wojna podjazdowa. Jakoś tak zwykle bywa, że reprezentanta państwowej instytucji z miejsca przypisujemy do kategorii "ONI". Pracownik pierwszej linii urzędowego frontu wystawiony jest na bezustanną krytykę swoich zachowań i postaw, a to wpływa zarówno na stosunek klientów do niego samego, jak i na wizerunek całego urzędu.
Szczegóły
ISBN | 9788324638727 |
Autor | Hancewicz Radosław |
Oprawa | mi |
Rok wydania | 2012 |
Format | a5 |
Stron | 128 |