Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!
Dzięki tej książce:
- poznasz fundamenty grafiki 3D — wektory, macierze i ich przekształcenia
- zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D
- dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni
- wykorzystasz system cząstek
- poznasz potencjał DirectX.
Szczegóły
ISBN | 9788324674749 |
Autor | Luna Frank D. |
Oprawa | tw |
Rok wydania | 2014 |
Format | b5 |
Stron | 856 |