Regionalizm 2.0. Media hiperlokalne i małe ojczyzny.
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Regionalizm 2.0. Media hiperlokalne i małe ojczyzny.
Spis treści
Wstęp .................................................................................................................. 5
1. Regionalizm, region i lokalność w dobie społeczeństwa sieci ..................... 15
2. Media hiperlokalne jako nośnik regionalizmu ............................................. 33
3. Typologia regionalistycznych mediów hiperlokalnych ................................ 53
4. Cyfrowi regionaliści – próba portretu zbiorowego ....................................... 73
5. Regionalizm 2.0 w działaniu ........................................................................ 95
6. Ku medioznawczej definicji regionu i regionalizmu .................................. 119
Podsumowanie ................................................................................................ 141
Bibliografia ..................................................................................................... 151
Aneks I (wzór ankiety) ................................................................................... 175
Aneks II (fragmenty wywiadów) .................................................................... 179
Szczegóły
ISBN | 9788373655775 |
Autor | Wasilewski Krzysztof |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2022 |
Format | b5 |
Stron | 182 |