SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie 4.
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
SEO, czyli optymalizacja witryn dla wyszukiwarek, jest dyscypliną znaną od ponad ćwierćwiecza. Oferuje szerokie możliwości rozwoju kariery zarówno dla osób zajmujących się marketingiem, jak i dla technicznych nerdów. SEO nieustannie ewoluuje: najpierw ważne były słowa kluczowe, później architektura techniczna, potem odnośniki, a teraz wkraczamy w erę SEO wspomaganego sztuczną inteligencją. Oznacza to, że aby odnosić sukcesy w tej fascynującej dziedzinie, trzeba wciąż się uczyć.
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.
W książce:
- zasady i niuanse działania wyszukiwarek i ich algorytmów
- perspektywy wyszukiwania informacji, w tym wpływ sztucznej inteligencji
- skutki kluczowych modyfikacji algorytmów Google
- narzędzia do zwiększania widoczności w wynikach wyszukiwania informacji lokalnych, filmów (w tym na YouTube), obrazów i wiadomości
- tworzenie zespołu specjalistów do spraw SEO
Szczegóły
ISBN | 9788328910034 |
Autor | Enge Eric, Spencer Stephan, Stricchiola Jessie |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2024 |
Format | B5 |
Stron | 648 |
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
