Social Media Marketing
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Social media marketing to prężnie rozwijająca się forma marketingu internetowego. Social media marketing można zaliczyć do obowiązującego obecnie trendu Web 2.0. opierającego się na specyficznej, dwukierunkowej formie przekazu dokonywanego za pomocą mediów społecznościowych. W konsekwencji konsumenci - użytkownicy social media - są nie tylko odbiorcami, ale również pełnoprawnymi twórcami publikowanych treści i aktywnymi uczestnikami działań w ramach komunikacji marketingowej przedsiębiorstw.
Oprócz rozwoju Internetu, wśród przesłanek rozkwitu marketingu mediów społecznościowych można wymienić rozwój społeczeństwa informacyjnego, opartego na nauce, racjonalności i refleksyjności oraz kultury zdominowanej przez produkty medialne i informacyjne, z typowymi dla nich znakami, symbolami i znaczeniami.
Głównym celem niniejszej monografii jest przedstawienie koncepcji social media marketing, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia mediów społecznościowych
Szczegóły
ISBN | 9788372837837 |
Autor | Grębosz M. |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2016 |
Format | b5 |
Stron | 121 |