Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
towar niedostępny

Opis
Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależności między nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od Ciebie...
Szczegóły
ISBN | 9788328301405 |
Autor | Szczepański |
Oprawa | broszura |
Rok wydania | 2015 |
Format | b5 |
Stron | 278 |
Opinie o produkcie (0)
