Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
towar niedostępny

Opis
-Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?=
-Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
-Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
-Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.
Szczegóły
ISBN | 9788324692507 |
Autor | Książkiewicz |
Oprawa | broszura |
Rok wydania | 2015 |
Format | a5 |
Stron | 212 |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
