Transformacja cyfrowa procesów biznesowych
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Spis treści
Podziękowania 9
Wstęp
Transformacja cyfrowa – ku nowym biznesom i regułom gry rynkowej
(Sylwia Sysko-Romańczuk) 11
Metodyka rozwoju kompetencji naukowych w pięciu krokach – od pomysłu do rozdziału
(Sylwia Sysko-Romańczuk) 16
Część I. Fundamenty transformacji cyfrowej – źródła, przejawy i skutki
Rozdział 1. Już transformacja czy jeszcze restrukturyzacja?
Dylematy definicyjne (Mateusz Rafalik) 27
Rozdział 2. Innowacje technologiczne w polskich przedsiębiorstwach (Dariusz Kozakiewicz) 47
Rozdział 3. Nadrzędność decyzyjna we współpracy ludzi z systemami informatycznymi
(Beata Jamka) 65
Rozdział 4. Rola startupów w kształtowaniu nowych rynków (Tomasz Bruliński) 79
Część II. Transformacja cyfrowa – zmiana procesów w łańcuchu wartości przedsiębiorstw
Rozdział 1. Proces zakupowy – algorytmizacja łańcucha dostaw w branży e-commerce
(Paweł Piotrowicz) 99
Rozdział 2. Proces produkcji – wykorzystanie modelu mikrosieci w branży energetycznej
(Grzegorz Kluj) 113
Rozdział 3. Proces sprzedaży – metody planowania popytu w branży FMCG
(Marcin Hermanowicz) 131
Rozdział 4. Proces obsługi – mapowanie podróży klienta w branży telekomunikacyjnej
(Agnieszka Kruszyńska-Fischbach) 156
Zakończenie
Transformacja cyfrowa – implikacje badawcze dla nauk o zarządzaniu i jakości
(Sylwia Sysko-Romańczuk) 180
Spis tabel 186
Spis rysunków 188
Szczegóły
ISBN | 9788381562652 |
Autor | B.Jamka,S.Sysko-Romańczuk |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2021 |
Format | b5 |
Stron | 188 |